• jukkasipila

Kristillisen kasvatuksen konferenssi 2022

Päivitetty: 13. kesäk. 2022

1. Teema: Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon

2. Ajankohta ja paikka: 3.-5.8.2022, Oulun kristillinen koulu Konferenssi alkaa keskiviikkona klo 13.00 ja loppuu perjantaina klo 15.00.

3. Kuvaus konferenssista

Tervetuloa mukaan innostumaan ja virvoittumaan sekä aloittamaan uusi lukuvuosi Kristillisen kasvatuksen konferenssiin! Konferenssi jatkaa kristillisen kasvatuksen kesäkurssien perinnettä uudistetussa muodossa. Mukana on runsaasti ajankohtaisia aiheita ja aina yhtä puhuttelevia perusteemoja. Tarjoamme evästä tulevaan lukuvuoteen niin opettajille kuin varhaiskasvattajillekin unohtamatta koulukäynninohjaajia.

Konferenssiteema "Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon" on osoitettu meille jokaiselle. Elämän haasteiden edessä myös kristillisten koulujen ja päiväkotien henkilökunnan keskuudessa valoisat tulevaisuuden näkymät voivat joskus hämärtyä. Työ ahdistaa ja riittämättömyyden tunteet valtaavat. Mikähän onkaan riittävää opettajuutta ja kasvattajuutta - kun mikään ei tunnu riittävän? Miten välittämme toivoa lapsille ja vahvistamme toivon näkökulmaa lasten ja nuorten elämässä?

Jeesus on vastaus kaikkeen. Jeesus ei kuitenkaan ole helppo ja kevyt vastaus, vaan Hän haastaa meidät tekemään töitä itsemme ja oman kasvattajuutemme kanssa. Hänen tarjoamat ratkaisut voivat ravistella koko olemustamme, tehtäväämme ja tulevaisuuttamme. Hän antaa meille tulevaisuuden ja toivon.

Luentojen ja alustusten lisäksi osallistujille tarjotaan puitteet ja tarjotaan mahdollisuus keskinäiseen vertaistukeen ja verkostoitumiseen.

Konferenssin pääluentoja on mahdollisuus seurata myös etänä.

1. Majoitusjärjestelyt

Majoitusratkaisuja on neljä: A) Nallikarin leirintäalueen mökkimajoitus (erillinen tiedote) B) Lähihotellit (etäisyys n. 2km) C) Koulumajoitus D) Kotimajoitus

Jokainen osallistuja järjestää majoituksen itse. Kotimajoituksesta kiinnostuneet voivat olla yhteydessä Petri Ojalaan: petri.ojala@oukris.fi. Kotimajoitusta on tarjolla rajoitetusti.

1. Osallistumismaksu

90€ / osallistuja Etäosallistuminen pääluennoille: 30€ Ryhmäalennus: 5 osallistujaa samasta organisaatiosta 425€

Konferenssin järjestää Kristillisten koulujen ja päiväkotien liitto yhdessä Oulun kristillisen koulun sekä STEP-opintokeskuksen kanssa.

Tervetuloa mukaan!

508 katselukertaa