• jukkasipila

Kristillisen kasvatuksen monimuotokoulutus 2021-2022

Päivitetty: 24. toukok. 2022

Kristillisen kasvatuksen monimuotokoulutuksen ilmoittautuminen vuodelle 2021-2022 on avattu.

Monimuotokoulutus on tarkoitettu kaikille kristillisestä kasvatuksesta kiinnostuneille missä tahansa roolissa kouluissa, päiväkodeissa, seurakunnissa, vapaaehtoisena tai vanhempana. Koulutus toimii myös kristillisten koulujen ja päiväkotien henkilöstön täydennyskoulutuksena.

Koulutuksessa perehdytään monipuolisesti kristillisen kasvatuksen perusteisiin, kuten maailmankuvaan, ihmiskäsitykseen, kasvattajana kasvamiseen, kasvattajan identiteettiin ja toimintakulttuuriin sekä ajankohtaisiin aiheisiin.

Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumislomakkeen löydät Suomen teologisen opiston nettisivuilta täältä.

Kristillisten koulujen ja päiväkotien liitto ry järjestää koulutuksen yhdessä Suomen teologisen opiston kanssa.

Tervetuloa mukaan!

84 katselukertaa